Inloggen

Creëer je summer vibes met 10% korting op alles van La Pajarita! Gebruik de code: LAPAJA10 vóór 30 Juni bij jouw bestelling.

Hoe plaats ik een bestelling?


Plaats de artikelen die je wilt bestellen in het winkelmandje. Klik rechts bovenin om het winkelmandje en kies 'Naar de kassa'. Vul hierin de benodigde gegevens.
Je kunt niet bij ons bestellen als je geen account hebt en dus geen zakelijke partner van ons bent.
Nadat wij je bestelling hebben ontvangen zullen wij de bestelling klaar maken voor verzending. Als dit is gebeurd ontvang je van ons een bevestiging e-mail met daarin een track en trace nummer van GLS, waarmee je jouw bestelling kan volgen.


Ik wil mijn adres wijzigen


Als je iets hebt besteld wat naar een verkeerd adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef dit dan zo snel mogelijk door aan onze klantenservice.
Dit kan via klantenservice@hobbygroep.nl of door te bellen naar 0180 760 260. Dan kijken wij of wij het adres van de bestelling nog kunnen aanpassen voor je.
Pas dan ook altijd het adres aan in je Hobbygroep account.


Hoe wijzig ik mijn bestelling?


Dit kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen neem contact met onze klantenservice op. Dit kan via klantenservice@hobbygroep.nl of door te bellen naar +31 (0)180 760 260.


Hoe annuleer ik mijn bestelling?


Dit kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen neem contact met onze klantenservice op. Dit kan via klantenservice@hobbygroep.nl of door te bellen naar +31 (0)180 760 260.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen